Karel Pacner

novinář, který píše i knihy, nyní na odpočinku

hlavní články

13.05.2016 Poctiví obchodníci v drogerii Teta

Ve čtvrtek jsem kupoval v obchodě Teta číslo 357 v Praze-Stodůlkách dva kusy holicího gelu. Teprve doma jsem se pořádně podíval na účtenku a žasl jsem – pokladní mi naúčtovala tři kusy.
Napsal jsem tedy mejl na informační oddělení centrály. „Nechci se s vámi přít o 109.90, to nemá smysl. Je to i moje blbost, že jsem se nepodíval na stvrzenku okamžitě. Jenom vás chci upozornit, aby si ta dívenka dávala při účtování pozor.“
Myslel jsem si, že mě odpoví: Litujeme, ale nedá se nic dělat. Místo toho přišla velice vstřícná odpověď: „V tomto případě Vás poprosím znovu o návštěvu prodejny s platnou účtenkou, kde se s Vámi domluví na dalším postupu. Děkujeme za pochopení. S přáním hezkého dne Radka Červinková.“
Zašel jsem tedy do obchodu. Pokladní zavolala vedoucí, které jsem dal účtenku a vysvětlil, co se stalo. Odešla na deset minut, zřejmě zavolat do centrály. Když přišla, vzala v pokladně 110 Kč a dala mně je.
Takové vyvrcholení jsem nečekal. A jsem rád, že v drogerii Teta jsou obchodníci, kteří jednají se zákazníky poctivě, možná bez ohledu na předpisy.
nahoru | zpět

ed2006-2012 © kuks